The Greatest Movie Ever Sold - Вeличайший фильм из всех когда-либо проданных




Biznes və kitablar. Biznes və filmlər. Biznes və digər incəsənət, mədəniyyət nümunələri. Biznes və bizim gündəlik həyatımız, təhsilimiz, hətta yuxularımız.

Marketinq, özünün neyro – marketinq növü ilə hətta bizim yuxularımıza da daxil olmağa müvəffəq olub. Odur ki, həyatımızı əmələ gətirən bütün bu elementlər arasındakı sərhədlər necə olmalıdır? Bizi necə manipulyasiya edirlər? Unutmayaq ki, reklam manipulyasiya, təsir etmə və məlumat burulğanı deməkdir. Bu burulğanda nə edək? Brendlər bizi necə dəyişdirib, dəyişdirir və dəyişdirəcək? Çox şey bir-birinə qarışandan sonra mənzərə bir xeyli korlanacaq, elə deyilmi?

Sənədli film brendlərin həyatımıza təsirini və onlarla olan münasibətlərimizi göstərir və çox şeyi ifşa edir. Filmlər və brendlərin onların filmlərdəki yerinin üzərində xüsusiylə dayanılıb (product placement).

Sənədli filmi çəkən və eyni zamanda onda baş rolda iştirak edən Morgan, xüsusi diqqətə layiqdir. Səmimi və düşünən insan. Əla yumor hissinə sahib və istədiyini əldə edən. Ortaya gözəl bir faction (faction – real faktların subyektiv yanaşma və düşüncələrlə qarışdırılması nəticəsində, daha çox sənədli filmə yaxın olan film növü) qoyub. Original və aktual mövzu. Əminəm ki, çox şey öyrənə bilərsiz. 




Bənzər yazılardan: Waiting for "Superman" - Supermeni gözləyərkən
                             
Digər yazılarımı oxumaq üçün: Əsas səhifə

Comments

Popular posts from this blog

Kerol S. Duek - Düşüncə tərzi: uğurun yeni psixologiyası

Ziqmund Freyd - Yuxuların yozumu

Corc Oruell - 1984

Aleksandr Puşkin - Kapitan qızı

Kamal Abdulla - Sehrbazlar dərəsi