The Greatest Movie Ever Sold - Вeличайший фильм из всех когда-либо проданных
Biznes və kitablar. Biznes və filmlər. Biznes və
digər incəsənət, mədəniyyət nümunələri. Biznes və bizim gündəlik həyatımız, təhsilimiz,
hətta yuxularımız.
Marketinq, özünün neyro – marketinq növü ilə hətta
bizim yuxularımıza da daxil olmağa müvəffəq olub. Odur ki, həyatımızı əmələ gətirən
bütün bu elementlər arasındakı sərhədlər necə olmalıdır? Bizi necə
manipulyasiya edirlər? Unutmayaq ki, reklam manipulyasiya, təsir etmə və məlumat
burulğanı deməkdir. Bu burulğanda nə edək? Brendlər bizi necə dəyişdirib, dəyişdirir
və dəyişdirəcək? Çox şey bir-birinə qarışandan sonra mənzərə bir xeyli
korlanacaq, elə deyilmi?
Sənədli film brendlərin həyatımıza təsirini və
onlarla olan münasibətlərimizi göstərir və çox şeyi ifşa edir. Filmlər və
brendlərin onların filmlərdəki yerinin üzərində xüsusiylə dayanılıb (product
placement).
Sənədli filmi çəkən və eyni zamanda onda baş rolda
iştirak edən Morgan, xüsusi diqqətə layiqdir. Səmimi və düşünən insan. Əla
yumor hissinə sahib və istədiyini əldə edən. Ortaya gözəl bir faction (faction –
real faktların subyektiv yanaşma və düşüncələrlə qarışdırılması nəticəsində,
daha çox sənədli filmə yaxın olan film növü) qoyub. Original və aktual mövzu. Əminəm
ki, çox şey öyrənə bilərsiz.
Bənzər yazılardan: Waiting for "Superman" - Supermeni gözləyərkən
Digər yazılarımı oxumaq üçün: Əsas səhifə
Comments
Post a Comment