Dumandakı Kirpi - Ёжик в тумане (3-cü hissə)

1-ci hissəni oxumaq üçün: TIKLA
2-ci hissəni oxumaq üçün: TIKLA

Yazının üçüncü hissəsində isə, bilavasitə öz təəssüratlarımı, öz düşüncələrimi və hər gün izlədiyim bu cizgi filminin  mənə nələr hiss etdirdikləri haqqında danışmaq istəyirəm. Çox uzun danışmaycam...

Məgər biz kitablarla, təsirli, duyğusal filmlərlə, səs-küylü dostlar çevrəsi ilə, ailəmizlə, yalnızıqdan qaçmaq istəmirik mi? Ətrafımızda olan bu rəngarəng dünyada həyatımızdan nişanələr axtarırıq. Mənim də arzularım var, amma mən səhvə yol verirəm. Bu səhvin adı isə sadəcə qorxudur. Qorxu məni və mənə oxşarları arzularımız uğrunda edəcəklərimizi necə edəcəyimiz haqqında düşünməyə vadar edir. Uğur qazanmış insanlar, arzularının arxasınca getmiş insanlar isə sadəcə lazım olanı etmiş, lazım olanları necə etmək barəsində düşünməmişlər. “Birdən alınmaz” deyə düşünməmişlər. Həyatımızda qorxular olur. Onları dəf etməklə, öz şəxsiyyətimizi möhkəmləndirməliyik. Yetkin insan olmalıyıq.

Nəticə: Cizgi film bizə sanki itirdiklərimizi, həyatımızın monotonluğunu və bu monotonluqdan çıxdıqda hansı hissləri keçirə biləcəyimizi göstərir. Bəzən iki dostdan birisi ya da ikisinin sözlə ifadə olunmayacaq hekayələri olur.Siz bu cizgi filmini izləyin. İzləmisinizsə bir daha izləyin və əmin olun ki, siz bu sənət əsərində dünyanın iş prinsiplərini öyrənə ya da xatırlayacaqsınız. Kiçik bir cizgi filmində bütün bir həyat var.....

Sonda isə: Mən kirpiyəm və mən çaya düşmüşəm....

Digər yazılarımı oxumaq üçün: Əsas səhifə  

Comments

Popular posts from this blog

Kerol S. Duek - Düşüncə tərzi: uğurun yeni psixologiyası

Ziqmund Freyd - Yuxuların yozumu

Corc Oruell - 1984

Janrlar və mən

Kamal Abdulla - Sehrbazlar dərəsi