Bir Kapıcının Sıradan Hayatı - Murat Akçiçek


Bu yaxınlarda çoxdan oxuduğum amma yaddaşımda yaxşı qalan “Bir Kapıcının Sıradan Hayatı” kitabı yadıma düşdü. Yaxşı yadımdadı ki, ikinci kursun qış aylarında oturub gündən-günə artan kitab oxumaq həvəsimin ehtiyaclarını ödəyirdim. Kitabın yazarı tanınmış birisi deyil. Çox güman ki, həvəskar olaraq belə bir şey yazıb ortaya qoyub. Kitabın motivləri çox sadə olsa da, bəyəndiyim, kitabın səmimi mühiti oldu. 10 kiçik hekayələrin birləşməsi olan kitab, əslində günümüz etibarıyla olduqca aktual mövzulara toxunur. Kitabda insanlararası münasibət və ünsiyyətə yaxşı nümunələr və maraqlı hadisələr tapacaqsınız. Kitab haqqında müsbət fikirləmi yazıçıya facebook vasitəsiylə çatdırdım. Bu kiçik dialoqu sizlərə də çatdırıram (dialoq türkcə olmuşdur):

İbrahim Niftiyev: Selamun Aleykum Murat bey. Ben Baküde yaşıyorum ve internette sizin kitabınızı (Bir Kapıcının Sıradan Hayatı) gördüm. İsmi ilgimi çekti ve indirdim. 3 gün içinde de bitirdim. Hikayeler tamamen ismini doğruluyor. Yani günlük yaşamda insanların başına gelen olaylar çok güzel ve kapsamlı anlatılmıştır. Sonda kendinizin de söylediği gibi güldüğüm(Nezih'in köpekler gibi ses duyması) gerildiğim (Mehmet'in iftira atması) üzüldüğüm (Orhan ustanın geçmişi) yerler oldu. Yazdığınız ön söz ve son söz okumaya başlarken ve bitirirken tamamen yerine düşüyor. Uzun lafın kısası ve en önemli demek istediğim şey, ön sözde de yazdığınız gibi insanların başlarına gelen olayların büyük kısmının aynı olmasıdır ve Nezih'in timsalında da bunu bir kez daha gördüm. Böyle romanları ve kitapları çok severim yani insana çeşitli hisleri yaşatmayı becerenleri. Size gelecek tüm işlerinizde başarılar dilerim. İnşallah nice daha güzel kitaplar. romanlar ve hikayeler yazarsınız. Teşekkür ederim ...Sağ olun
Murat Akçiçek: Teşekkür ederim İbrahim bey, umarım:) Size de işlerinizde başarılar dilerim.

Kitabı yükləmək üçün link: Bir Kapıcının Sıradan Hayatı.pdf
                                                 Digər yazılarımı oxumaq üçün: Əsas səhifə 

Comments

Popular posts from this blog

Kerol S. Duek - Düşüncə tərzi: uğurun yeni psixologiyası

Ziqmund Freyd - Yuxuların yozumu

Corc Oruell - 1984

Janrlar və mən

Kamal Abdulla - Sehrbazlar dərəsi