Qarışqaların Fəryadı - Крик муравьев - Scream of the Ants
Süjet: Tanrının varlığına inanan bir
qadın ateistə aşiq olur. Dini fərqlilikləri onlara nigaha daxil olmasğa mane
olmur. Toydan sonra onlar bal ayını Hindistanda keçirmək qərarına gəlirlər. Bu
bal ayından daha çox fəlsəfi səyahətdir (bəyəm hər səyahət fəlsəfi deyilmi?).
Onlar mükəmməl insanı axtarırlar. Bəli o, mövcuddur. O, sizə də kömək edəcək.
Sadəcə axtarıb tapın. Yüngülləşəcəksiniz (Filmin mövzusuna görə o İranda
qadağan olunub və çəkilişlərini də ölkə ərazisində qarşısı alınıb.).
Resenziyam: Həmişə belə bir filmə
baxmağı istəmişəm. Filmə birinci dəfə baxandan sonra hər şey mənə tam aydın
olmasa da, başa düşdüm ki, bu mən axtardığım filmdi. Filmin mövzusuyla əlaqədar
çox şeylər oxumuş, çox adamlarla söhbət etmişəm. Film isə bu motivləri daha
yaxşı aydınlatdı.
Onlar səyahətə çıxıblar, bunu əvvəldə də
qeyd etdim, lakin bu səyahət ilk baxışda axtarış da ola bilər, olmaya da bilər.
Mənə elə gəlir ki, bu daha çox öz dünya görüşünün, düşüncə və yanaşma tərzinin
və yolunun doğruluğunun təsdiqi kimi də ola bilər. Buna baxmayaraq ər və arvad
birlikdə mükəmməl insanın axtarışına çıxıblar.
Əvvəllər bildiyimiz bəzi sadə
anlayışlar filmin olduqca uğurlu epizodları sayəsində, sanki, bizə daha rahat və
maraqlı gəlir. Filmdə həm yeni həm də yeni olmayan çox şey görürük. Daha sonra
isə özümüzdə - daxili dünyamızda itib batırıq.
Süjetdə qeyd etdim ki, cütlük
Hindistana səyahətə çıxır. Onlar tək deyillər. Mənəvi dünyanı kəşf etmək üçün
99% əhalisi yoxsul olan bu ölkə çoxları üçün cəlbedici gəlir. Hindistan, Misir
və Mesopatamiya bəşər sivilizasiyasının beşiyidir. Hindistan fərlqi bir məkan,
Hind insanı da fərqli birisidir. Hind fəlsəfəsinə, reinkarnasiyasına inanan
olduqca çox sayda adam var. Bu filmlə siz Hindistanı hərtərəfli sürətdə dərk edəcəksiz.
Parlaq epizodlar və obrazlar - Prinsipcə
filmin hər epizodu olduqca diqqətəlayiqdir. Filmdə baş obrazın bütlərlə söhbəti,
baxışı ilə qatarı saxlayan qocanın sirrini açıqlaması, ideal insanın tapılması,
içəriyə milçək girdi deyə maşını geri sürən batil inanclı taksi sürücüsü və 30
ildir Hindistanda yaşamaq üçün hər şeyini atmış və ali məqsəd üçün çalışan bir
alman insanı ilə qarşılaşmaları mənim üçün ən yadda qalan və dərin mənalı
epizodlar oldu. Mənə elə gəlir ki, rejissorun özü də obrazlar ilə birlikdə həqiqəti
axtarırdı, amma rejissorun özü də filmin sonunda obrazlar kimi yoruldu və
tupiklə qarşılaşdı. Belə məsələlərdə həmişə belə olur. Filmin sonundakı işini-gücünü,
ailəsini atmış və Hindiatanda 30 ildir yaşayan alman bizə yeni bir şey deməsə də
yaddaqalan obrazdı.
Yekun nəticə olaraq, bəli, Hindistan və
onunla əlaqəli olan hər şey, həqiqətən də, ezoterikdir və Möhsün Mahbalbaf fərqli
bir yaradıcıllıq nümunəsi ortaya qoymağı bacarıb - 9/10
P.S. Filmin adının niyə belə olduğunu izləyərək başa düşə biləcəyinizi düşünürəm. Hər şeyi də yazmaq olmaz ki))
Comments
Post a Comment