Haruki Murakami - Küləyin Nəğməsini Dinlə
Kitabın ingiliscə adı: Hear
the Wind Sing
Kitabın rusca adı: Слушай песню ветра
Janr: Roman
Ümumi xarakteristika: Fəlsəfə, Psixologiya, Sosiologiya
Qısaca süjet –
Romanın konkret süjet xətti yoxdur. Roman, demək olar ki, obrazların fəlsəfi dialoqlarından ibarətdir.
Həyatları kəsişən maraqlı, fərqli insanlar. Murakaminin ilk romanı (1979-cu ildə
yazılıb) olan “Küləyin nəğməsini dinlə”, sizi düşüncə dalğalarında sörfinqə dəvət
edir. Vaxtaşırı dalğalar gəlir və sizi göylərə qaldırır. Kitabı oxumaq yox ,
hiss etmək lazımdır.
Təəssüratlarım - Kitabı
vərəqlədikcə Haruki Murakami, Viktor Pelevin, Çingiz Aytmatov və Riçard Bax
kimi yazıçıların, mənim üçün etalon funksiyasını icra etdiklərini bir daha
yaxşı başa düşürdüm, çünki bu yazıçılar mənə gələcək qiraətlərimdə nəyin keyfiyytəli,
nəyin keyfiyyətsiz olduğunu seçməyə köməkçi olacaqlar. Haruki Murakaminin
obrazları yalnız obrazlardır. Elə bu aspekt məni çox qane edir və zövq verir. Bu
yazıçının əsərləri gəncliyimin dinamik tələblərinə cavab verir.
Bilirsən,
belə bir oyun var, stulların ətrafında hamı qaçır sonra isə otururlar və bir nəfər
ayaqda qalır.
Xəyalınızda bir tort canlandırın. Bu tortu insan həyatı ilə eyniləşdirin.
“Küləyin nəğməsini dunlə” romanını oxuyun və həmin insanın həyatından bir hissəni
iştahla yeyin. Hər hansısa bir insan. Bu insan yeyir, içir, qadınlarla görüşür və
plastinkalara qulaq asır. Əslində xüsusi bir şey yoxdur burda, amma, bəlkə də,
elə xüsusilik onun yoxluğundadır. Paradoks. Bu Murakaminin dünyasıdır. Fəlsəfi
dialoqlu, intellektual musiqi məlumatları ilə zəngin, sadəcə bu anın olduğu, gələcəyin
olmadığı dünya.
Romanı oxuyarkən yazıçının naşılığı hiss olunurdu. Buna baxmayaraq,
yenə də fərqli və insanı alıb aparan roman yazmağa müvəffəq olmuş bir gənc
yazıçı ilə qarşı-qarşıyayıq.
-
Qulaq
as, bəlkə biz bir komanda olaq? Biz birlikdə nə eləmək istəsək alınır.
-
Nədən
başlayaq?
-
Gəl
pivə içək.
Roman obrazlarının həyata baxışları, davranışları, düşüncələri, hissləri,
başqa sözlə həyatları tamamilə fərqlidir. Bunu çox sevirəm. Görəndə ki, yazıçı
məhz sənin ifadə etmək istədiyin fikirləri ifadə edib, adama həqiqətən də, ləzzət
eliyir.
Kitabdan seçmələr:
1) Varlı olmaq üçün bir balaca baş lazımdır. Varlı qalmaq üçünsə artıq
lazım deyil. Sputnik kimi. Ona benzin lazım deyil, amma mən də, sən də belə
deyilik. Yaşamaq üçün bizə sabahkı hava durumundan, vannadakı tıxacın ölçüsünə
qədər hər şey haqqında düşünmək lazımdır.
2) Siçovulun (obrazlardan birisi belə adlanır) romanında iki müsbət məqam
var idi. Birincisi orada seks yox idi. İkincisi isə heç kim ölmürdü. İnsanları
ölməyə və qadınlarla yatmağa məcbur etməyə ehtiyac yoxdur. Onsuz da onlar bunu
edirlər.
3) Həkim deyirdi ki, sivilizasiya məlümat mübadiləsidir. Ötürməyə və
ifadə etməyə heç nə qalmayanda sivilizasiya da məhv olacaq. Çık! və söndü.
4) Qəribədir ki, dənizə uzun müddət baxanda insanlar üçün, insanlara da
uzun müddət baxanda dəniz üçün darıxırsan.
5) Mən “Ceysin Barı”-nın qapısına belimlə söykənərək və kondisianer
havasını udaraq, ağır-ağır açdım.
6) Böyük Böhranla əlaqədar olan bir filmdə mən belə bir maraqlı zarafat
eşitmişdim: “Empayr Strit Bildinq”-in yanından keçəndə həmişə çətirimi açıram. İnsanlar
göydən yağış kimi tökülür.”
7) Zibilxanadan nə isə qurdalayıb götürüsən və gözüvə yenə də nə isə
maraqlı bir şey toxunur.
8) Üçüncü rəfiqəm haqqında danışmaq istərdim. Artıq mövcud olmayan
insanlar haqqında danışmaq həmişə çətindir. Cavanlığında vəfat etmiş qadınlar
haqqında danışmaq isə lap çətindir. Həyatda qalaraq biz qocalırıq. Hər il, hər
ay, hər gün. Hərdən mənə elə gəlir ki,mən hər saat keçdikcə qocalıram. Ən
qorxulusu odur ki, bu həqiqətən də belədir.
9) Yalan danışmağı heç sevmirəm. Yalan danışmaq və susmaq, bu burulğanlı
insan cəmiyyətində inkişaf edib oturuşmuş iki böyük günahdır. Biz çox yalan
danışır və susuruq. Bir tərəfdən də gəlin düşünək ki, əgər biz bütün il boyunca
ancaq və ancaq həqiqəti danışsaydıq, bəlkə də, o öz dəyərini tirərdi.
10)
Birlikdə
çox yaşayanda hətta zövqlər də eyniləşir.
11)
Niyə
insanlar ölürlər? Ona görə ki, təkamül gedir. Fərdlərin hər şeyi etmək üçün enerjiləri
yoxdur. Buna görə də onlar bunu yeni nəsillərin hesabına edirlər.
12)
İnsan
girdabı və zaman axını onu izsiz-tozsuz uddu.
Bənzər yazılardan:
Comments
Post a Comment