Karl Marks - Yahudi Sorunu - On The Jewish Question


Deməli belə. Erix Frommun “Marksın İnsan Konsepsiyası” kitabını oxuduqdan sonra Marksın şəxsiyyəti ilə maraqlanmağa başladım. Karl Marks bəşəriyyət üçün çox vacib şəxsiyyət olmuşdur. Bu qədər insan taleyinə təsir göstərmiş, yeni sistem üçün inşaat materialları qoyub gedmişdir. Heyif ki, bu inşaat materiallarından yaxşı istifadə olunmadı....

“Yahudi Sorunu”nu elektron kitab olaraq internetdən yüklədim və gördüm ki, 50 səhifəli bir şeydi və rahatca gözlərimi çox yormadan notebookdan oxuya biləcəm. Yanıldım. 50 səhifəlik olsa da heç nə başa düşmədim. Mənə çox uzaq mövzu oldu. Yahudilərin Alman hökümətində yeri nə olmalıdır? Din və dövlət arasında sərhədlər necə olmalıdır? İnsan haqları nədir? kimi suallara çox qarma-qarışıq cavablar verib Marks. Bu kitabını əsasən Bruno Bauerin bənzər mövzuda əsərinə əlavə kimi yazılıb. Mən belə başa düşdüm ki, Marks insanın azadlığı üçün nəinki Yahudilərin ümumiyyətlə bütün bəşəriyyətin din adlanan anlayışdan imtina etməsini müdafiə edir. “Din insanlar üçün narkotikdir”  deyirdi Marks. Mən isə “Həddini aşmış din insanlar üçün narkotidir” deyirəm. Hərgah mən adi bir tələbəyəm amma bu mənim düşüncəmdir. Marks elə hesab edirdi ki, insan öz həyatının qurucusudur. Bu kitabı hüquq, fəlsəfə, siyasət və bənzəri yaxın mövzulardan yaxşı başı çıxan adamlara məsləhət görürəm. Mənim kimilər bu əsəri başa düşməyəcək və bunda tərcümənin rolu da az deyil. Tərcümə olduqca çətindir. 

Marksın bəzi fikirlərini bəyənirəm və buna Erix Frommun “Marksın İnsan Konsepsiyası” kitabında rast gəlmişəm. Bu kitab isə mənim üçün bir o qədər də faydalı olmadı. Müəyyən dərəcədə düşündürücüdür amma ciddi bir şey deyil. Eyni zamanda onu da deyim ki, yəqin ki, bu kitabı Marksın digər çox məşhur əsərlərini oxuyanlar daha yaxşı başa düşər. Kitabın tam olaraq bizə nələr çatdırdığını izah edə bilmirəm çünki başa düşməmişəm amma yenə də belə bir kitabın mövcud olduğu haqqında məlumat vermək istədim.

                                                   Digər yazılarım üçün tıkla

Comments

Popular posts from this blog

Kerol S. Duek - Düşüncə tərzi: uğurun yeni psixologiyası

Ziqmund Freyd - Yuxuların yozumu

Corc Oruell - 1984

Janrlar və mən

Kamal Abdulla - Sehrbazlar dərəsi