Cim Lesinski - ZMOT
Müəllif haqqında – Cim Lesinski Google şirkətinin Çikaqoda yerləşən ofisində “U.S Sales & Service”
şöbəsinin müdiri vəzifəsində çalışır və 20 illik inteqral marketinq təcrübəsi var. Google-a gəlməmişdən öncə
“DDB”, “marchfirst”, “Young & Rubicam” və “EuroRSCG” şirkətlərində rəhbər vəzifələrdə
işləmişdir. Cim bu gün brend marketinq, data analizi, onlayn müştəri
ehtiyaclarının müəyyənləşdirilməsi kimi müxtəlif marketinq sferalarında minlərlə
çalışanlara yardım edir. Müəllifi tez-tez bir çox tədbirlərə, konfranslara və
universitetlərə öz təcrübəsini və zəngin biliyini bölüşmək üçün dəvət edirlər.
Müəllif incəsənət sahəsi üzrə Notrdamda bakalavr, İllinoys universitetində isə
MBA üzrə magistr dərəsələrini almışdır. Cim sadəcə marketinqlə deyil, ifa
etdiyi və ehtirasla sevdiyi cazla da məşğul olur. Onun cazz sahəsində zəngin
kolleksiyası var və müxtəlif bloqlarda, müxtəlif insanlarla hobbisi ilə müzakirələr
aparır və informasiya mübadiləsi edir. Gördüyümüz kimi bu insanın zəngin təcrübəsi
BBA, MBA və onunla əlaqədar olan digər sahələrdə, xüsusilə də marketinq sahəsində
çox dəyərlidir.
ZMOT. Bu anlayışla tanış olmağım mənim
üçün ixtisasım (BBA) baxımından müasir elmi yenilkləri izləməyim sarıdan çox əhəmiyyətli
oldu. ZMOT nətir? ZMOT hər gün milyonlarla smartfon, notebook, planşet və digər
informasiya texnologiyalarında baş verən prosesdir. Zero Moment Of Truth
ZMOT-un açılışıdır. Hərfi tərcümədə “Həqiqətin sıfırıncı anı” kimi tərcümə
olunur və olduqca sistemli anlayışdır. Prinsipcə yeni anlayış olmasa da, bir
çox biznes strukturlarında bu anlayış tətbiq olunmağa yeni-yeni başlayır və bir
çox dünya brendlərinin uğur və uğursuzluqlarını müəyyən edir. ZMOT yeni anlayış olsa da, bu gün mütəxəssislər
başa düşür ki, ZMOT marketinqin baş verdiyi andır. Bəs yaxşı tam mənada bu nə
deməkdir? Deyək ki, siz televizorda hansısa şirənin reklamını gördünüz. Müxtəlif
səbəblərə görə bəyəndiniz və dükana gedib onu almaq qərarını verdiniz. Dükana
gedib aldınız və evdə dadına baxıb müəyyən təcrübə sahibi oldunuz. Bu
marketinqin klassik “Stimul-Piştaxta-Təcrübə” mental modelidir. Son dövrlərdə
isə internetin inkişaf etməsi ilə bağlı olaraq istehlakçılar almaq istədikləri
bir çox məhsullar haqqında bilavasitə onlayn rejimdə məlumat toplayırlar və bu
zaman marketinqin klassik “Stimul-Piştaxta-Təcrübə” mental modeli əvəzinə “Stimul-ZMOT-Piştaxta
(FMOT1) – Təcrübə (SMOT2)” mental modeli gəlir. Siz almaq
istədiyiniz məhsulu sizdən öncə alıb istehlak etmiş insanların rəyləri əsasında
öz sıfırıncı həqiqət anınızı yaradırsınız. Beləliklə bu mental-model günümüzdə
o qədər önəm qazanıb ki, artıq dünyanı bir çox tanınmış brendləri öz şirkətlərində
ZMOT departamentlər (şöbələr) yaradıb data analizi icra edirlər. Kitabda
dünyada tanınmış bir çox brendlərin nümayəndələri öz fikirlərini bizimlə
bölüşmüş və beləliklə ortaya olduqca praktiki baxımdan dəyərli kitab çıxmışdır.
Kitab sadə dildə yazılmışdır. Kitabın
20 % - i sizin üçün olduqca yeni məlumatlarla zəngin, 80%-i isə bu məlumatların
müxtəlif marketinq mütəxəssisləri tərəfindən təsdiqlənməsindən ibarətdir. Kitab
pulsuz olaraq internetdə yayımlanır və BBA, MBA və bilavasitə marketinq sahəsi
üzrə yeniliklərin izlənməsi baxımından olduqca məsləhtlidir. Bundan əlavə
zeromontoftruth.com saytı vasitəsi ilə siz aktual xəbərləri oxuya, yeni müsahibələrə
nəzər sala, başqa sözlə, günümüzün marketinq yenilikləri haqqında tam və dolğun
məlumatlar ala bilərsiniz.
Əslində mənim bu yazım kitabla
maraqlananlar üçün ZMOT-dur : )
FMOT –
First Moment of Truth
SMOT –
Second Moment of Truth
Comments
Post a Comment