Kitablar və Marketinq

Kitabın çox satılması əlbəttə ki, insanların təlabatına uyğun mövzularda romanların yazılması ilə əlaqədardır. İnkişf etmiş ölkələrin təcrübələri daha fərqlidir. Ən çox kitab və ya elektron kitab satan internet saytlarını düşünün. Əvvəlcə mövzu və yazıçı ortaya qoyulur daha sonra ön sifarişlər toplanır və müəyyən satış təxminləri gerçəkləşdirilir. Bu zaman da yazıçı yazmağa başlayır. ABŞ və Avropada ona görə kitablar və best sellerlər çoxdur. Bizdə isə belə bir təcrübə yoxdur. Məncə bu insanlara psixolojik təsir edir və dəyərli əsərlərin ortaya çıxmasına səbəb olmur.
Keçmiş uğurlar kitabın satılmasında böyük rol oynayır. Klassik nümunəm var. Elif Şafak. Aşk romanı həqiqətən də Türk ədəbiyyatının zirvəsidir. Digər romanları da kifayət qədər yaxşı olsa da onun dərəcəsində deyil və satılma səbəbi də məhz Aşkdır. Bu da kitablarda markalanmaların yaranmasına səbəb olur. Sadəcə E.Şadak deyil, Orxan Pamuk da ortaya dəyərli əsər qoymaqla qane olmamış, oxuyucularla effektiv əlaqə qurmaq üçün professional insanların, qurumların köməyindən istifadə etmişlər.
Yeni termin də çıxıb kitab dünyasında. Xüsusiylə Türkiyədə. “Bu kitabı okudunuz ve beğenmediniz, iade edebilir ve kitap için ödediğiniz ücreti geri alabilirsiniz” – iade garantisi adlanır. Nə dərəcədə doğru və əməl olunan bir şeydi görəsən ?Allah bilir bir ton sorğu suala tutullar adam bezir deyir zarafat eliyirdim bəyəndim)))
Son olaraq onu deyim ki, əsas olan hansı mövzulara maraq göstərdiyiniz başqa sözlə mənəvi ehtiyaclarınız və o istiqamətdəki seçimlərinizdir. Üz qabığı və arxa qapağa aldanaraq seçim etməyin. Kitab almaq kifayət qədər vacib işdir. Yaxşıca araşdırıb daha sonra kitabxanıza kitab əlavə edin. Və mən bu yolda sizə kömək edə bilərəm))))
Comments
Post a Comment