Oşo - Ölüm - Möhtəşəm yalan - Смерть - величайший обман


Sevimli Oşo, ölümdən sonra ruhun itmədiyinə necə inanmaq olar? Ruh başqa həyat formasına çevrilir? Və ya kainata qərq olur?

Mən heç vaxt sizdən nəyəsə inanmağı istəməmişəm. Mənim şəxsi təcrübəm mənə deyir ki, ruh ölümdən sonra başqa həyat formalarına çevrilərək yaşamağa davam edir. Nə vaxt ki, öyrənməyə bir şey yoxdur, nə vaxt ki, bütün suallara cavab tapılıb, nə vaxt ki, axtarış dayanır, nə vaxt ki, arzular aradan qalxır, aydınlanma, işıqlanma baş verir. Bu vaxt ruh sadəcə kainata qarışır. Ruhun başqa formaya keçməsi üçün həyata istiqamətlənmək lazımdır. Sən özün müstəqil ölüb doğulmursan.

Mən istəmirəm ki, sən inanasan. Mən istəyirəm ki, sən axtarasan. Mənim dinim əbədi həqiqəti axtarmaqdır.

Oşonun böyük ustad olduğunu bilirdim. Facebookda onun nitqlərindən müxtəlif sitatlar mənə kifayət etdi ki, mən belə bir qənaətə gəlim. Krishnamurtidən fərqli olaraq Oşonun dilini daha rahat başa düşdüm. Sanki qarşı-qarşıya oturub söhbət etdim. Youtube-də videoları da var. maraqlananlar izləyə bilər.

Oşo bu kitabında meditasiyanı xüsusi önəmlə vurğuladı. Onu ölmədən öncə ölmək adlandırdı. İnsanların həyata həddindən artıq bağlandıqlarını, əslində isə çoxlarının adını eşidərkən dizlərinin titrədiyi ölümün qorxulu bir şey olmadığını, həyatımızın pik nöqtəsi olduğunu dedi. Qərb və şərq insanını, varlı və kasıbı, dindar ilə psevdo-dindarı (yalançı dindarı), inancla axtarışı müqayisə etdi.

Çox bəyəndim. Digər kitablarını oxuyacam. Hamıya məsləhət görürəm.

Faydalı linklər:     Oşo kimdir?
                                     Oşo Wikipedia
                                     Oşodan sitatlar
                                     Oşo Facebook Azərbaycan
                                     Oşo Rəsmi Facebook səhifəsi

                                Albert Camus - Sizif haqqında əfsanə
                                Jan-Pol Sartr - Ürəkbulanma
                               Bütövlük Yanılqısı   
                               Məni düşündürənlərdən - Harry Escott - Unravelling
                               Albert Camus - Yad

Comments

Popular posts from this blog

Kerol S. Duek - Düşüncə tərzi: uğurun yeni psixologiyası

Ziqmund Freyd - Yuxuların yozumu

Corc Oruell - 1984

Janrlar və mən

Kamal Abdulla - Sehrbazlar dərəsi